Қаз   Рус  Eng

«Қазпочта» АҚ-ның активтерін басқару тиімділігіне жүргізілген аудитінің қорытындылары

2021 жылғы 14 қазанда Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің кезекті отырысы өтті, онда «Қазпочта» АҚ-ның активтерін басқару тиімділігіне жүргізілген аудиттің қорытындылары қаралды.

Отырысқа бейнеконференцбайланыс режимінде Қазақстан Республикасының Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігі мен қазақстанда тағайындалған ұлттық пошта операторы болып табылатын «Қазпошта» АҚ өкілдері қатысты.

Қоғам елдегі 3024 өндірістік объектісі бар ең үлкен филиалдық желіге иелік етеді, оның ішінде орталық операциялық учаскілер – 187 бірлік, пошта байланысының стационарлық бөлімшесі – 2 026 бірлік, пошта байланысының пункттері – 508 бірлік, пошта байланысың жылжымалы бөлімшесі 106 бірлік, төлемдерді қабылдау пункттері – 197 бірлік.

Қазіргі заманғы пошта байланысы ел экономикасын дамытуға елеулі үлес қосады және ауылдық жерлерде неғұрлым қажетті әлеуметтік маңызы бар қызметтерді көрсетуде экономикалық және әлеуметтік жүктемені алып жүреді.

Бұдан басқа, 2018 жылдан 2020 жылға дейінгі кезеңге жүргізілген аудит қорытындылары бойынша бірқатар анықталған проблемалар бар.

Атап айтқанда, «Қазпочта» АҚ қызметтің түйінді стратегиялық көрсеткіштерін орындамаған. Мәселен, 2018 жылы ҚТК 29% (7 көрсеткіштің 2), 2019 жылы 72% (7 көрсеткіштің 5) және 2020 жылы қызметтің түйінді көрсеткіштерінің 86% (7 көрсеткіштің 6) қол жеткізілмеген.

Соңғы 3 жылда «Қазпочта» АҚ Дүниежүзілік пошта одағының рейтингісінде жүйелі түрде төмен түсуде (2017 жылы - 46 орын, 2018 жылы – 49 орын, 2019 жылы – 52 орын). «Қазпочта» АҚ-ның рейтингтегі төмендеу қарқынын ескере отырып, Дүниежүзілік пошта одағының нұсқасы бойынша 20 жетекші пошта компанияларының қатарына кіру қойылған мақсатына қол жеткізе алмау тәуекелі бар.

2017 жылдан бастап «Қазпочта» АҚ-ның ауылдық жерде байланыстың әмбебап қызметтерін көрсетуден болған шығындары субсидиялануда. Қазақстан Республикасы Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігі «Қазпочта» АҚ-ның пайдасына негізделмеген субсидиялар төлеуге әкеп соққан бұзушылықтарға жол берді. Осылайша, қалалық жерде жазылу бойынша мерзімді баспасөз басылымдарын тарату жөніндегі қызметтерді көрсету кезінде шығындар өтелген.

Түркістан қаласында бір жыл бұрын салынған және пайдалануға берілген құны 1 млрд. теңге болатын Цифрлық офис ғимараты қазіргі уақытта пайдаланылмайды. Ғимарат толық дайын болмай және жобалық-сметалық құжаттамаға сәйкессіздікте пайдалануға қабылданды.

Мемлекеттік аудит нәтижелері бойынша 163,9 млн. теңге сомасына қаржылық бұзушылықтар, оның ішінде бухгалтерлік есептілік бойынша 0,6 млн. теңге сомасына, тиімсіз жоспарлау - 678,3 млн. теңге, тиімсіз пайдалану - 47,4 млн. теңге, 6,9 млн. теңге сомасына экономикалық шығындар, сондай-ақ 32 рәсімдік бұзушылық фактісі және 2 жүйелі жетіспеушілік анықталды.

Отырыс қорытындысы бойынша Есеп комитеті Үкіметке, Қазақстан Республикасы Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігіне нормативтік құқықтық актілерді жетілдіру, активтерді басқарудың, бюджеттік субсидияларды басқару мен пайдаланудың тиімділігін қамтамасыз ету бойынша тиісті ұсынымдар берді. «Қазпочта» АҚ-на анықталған бұзушылықтарды жою, салалық заңнама талаптарын сақтауды қамтамасыз етпеген лауазымды тұлғалардың жауапкершігін қарау бойынша тапсырмалар берілді.

Әкімшілік құқық бұзушылықтар туралы істерді қарауға уәкілетті органдарға 2 материал жіберілді.

Дереккөз: https://www.gov.kz/memleket/entities/esep/press/news/details/269547?lang=kk

14 қазанда спикер М. Әшімбаевтың төрағалығымен Сенат отырысы өтті

Нақты айтқанда, отырыс барысында депутаттар «Каспий теңізінің теңіз ортасын қорғау жөніндегі негіздемелік конвенцияға биологиялық әртүрлілікті сақтау туралы хаттаманы ратификациялау туралы» заң жобасын қарап, қабылдады.

Бұл Хаттама жануарлардың қорғалатын түрлеріне және олардың мекен ететін ортасына кері әсерін тигізетін іс-әрекеттерді реттеуге мүмкіндік береді. Хаттаманы ратификациялаған елдер қалдықтар мен өзге де заттарды көмуге немесе орналастыруға тыйым салуды енгізуге, сондай-ақ құрылыс немесе іздестіру жұмыстарына байланысты кез келген қызметті реттеуге бағытталған басқа да табиғатты қорғау шараларын қабылдауға мүмкіндік алады.

«Каспий теңізінің биологиялық алуандығы мен экожүйесін сақтау еліміз үшін стратегиялық мәселелердің бірі. Осы ретте бүгін қабылданған заңның маңызы зор. Сондықтан бұл құжат теңіз жағалауындағы бес мемлекеттің осы бағыттағы ынтымақтастығын күшейтіп, Каспийдің экожүйесін сақтауға өз үлесін қосады деп сенеміз», – деді Мәулен Әшімбаев.

Сонымен қатар отырыс барысында сенаторлар өздерінің депутаттық сауалдарын жолдады.

Нұрлан Бекназаров әлеуметтік аз қамтылған топқа жататын мектеп оқушыларын әлеуметтік қорғау шараларын күшейтудің маңызды екенін айтты.

Ал, Динар Нөкетаева фармацевтикалық саладағы ғылыми жұмыстарды қайта жандандыру қажет екеніне назар аударды.

Ақылбек Күрішбаев аз қамтылған отбасылардан шыққан студенттерге жоғары білім алудың қолжетімділігін қамтамасыз ету мәселесіне тоқталды.

Өз кезегінде Андрей Лукин денсаулық сақтау саласында бюджет қаржысының тиімсіз жұмсалуына алаңдаушылық білдірді.

Ал, Нұртөре Жүсіп соңғы кездері электросамокаттардың қатысуымен болатын жол-көлік оқиғаларының жиілеп кеткенін айтып, аталған құрылғыны қолдануды заңмен реттеу мәселесін көтерді.

Жереккөз: https://senate.parlam.kz/kk-KZ/news/details/5447 

Президент 10 ұлттық жобалар тізбесін бекітті

2021 жылғы 7 қазанда мемлекет басшысы өз жарлығымен ұлттық жобалар тізбесін бекітіп, үкіметке оларды заңнамада белгіленген тәртіппен қабылдауды тапсырды.

Ұлттық жобалар тізбесі

1. «Дені сау ұлт» әрбір азамат үшін сапалы және қолжетімді денсаулық сақтау» ұлттық жобасы

2. «Білімді ұлт» сапалы білім беру» ұлттық жобасы.

3. «Ұлттық рухани жаңғыру» ұлттық жобасы.

4. «Цифрландыру, ғылым және инновациялар есебінен технологиялық серпіліс» ұлттық жобасы.

5. Кәсіпкерлікті дамыту жөніндегі ұлттық жоба.

6. «Қуатты өңірлер – ел дамуының драйвері» ұлттық жобасы.

7. «Қазақстандықтардың әл-ауқатын арттыруға бағытталған орнықты экономикалық өсу» ұлттық жобасы.

8. «Жасыл Қазақстан» ұлттық жобасы.

9. Агроөнеркәсіптік кешенді дамыту жөніндегі ұлттық жоба.

10. «Қауіпсіз ел» ұлттық жобасы.

Жереккөз: https://www.akorda.kz/kz/ulttyk-zhobalar-tizbesin-bekitu-turaly-1392650

Мәжілістің жалпы отырысы өтті

2021 жылғы 13 қазанда Палата Спикері Н. Нығматулиннің төрағалығымен Мәжілістің жалпы отырысы өтті, онда депутаттар энергия үнемдеу және энергия тиімділігін арттыруға, өлім жазасына қатысты Қылмыстық кодекске заңнамалық түзетулерді, сондай-ақ «Байқоңыр» ғарыш айлағында «Бәйтерек» ғарыш зымыран кешенін құру туралы Қазақстан мен Ресей арасындағы келісімге ратификациялық өзгерістерді бірінші оқылымда мақұлдады.

Өлім жазасы мәселелері бойынша Қылмыстық кодекске бірінші оқылымда мақұлданған заңнамалық түзетулер өлім жазасын күшін жоюға бағытталған Азаматтық және саяси құқықтар туралы халықаралық пактіге екінші Факультативтік хаттаманың ережелеріне сәйкес әзірленді.

Заң жобасының мақсаты – қабылданған халықаралық құқықтық міндеттемелерге сәйкес ұлттық заңнаманы үйлестіру. Хаттаманы ратификациялау кезінде көрсетілген Қазақстан Республикасының ескертпесіне сәйкес соғыс уақытында әскери аса ауыр сипаттағы қылмыстар жасағаны үшін кінәлі деп танылғаннан кейін оны соғыс уақытында қолдану жағдайларын қоспағанда, түзетулермен өлім жазасының күшін жою көзделеді.

Палата депутаттары энергия үнемдеу және энергия тиімділігін арттыру мәселелеріне қатысты заң жобасын бірінші оқылымда мақұлдады. заң жобасының негізгі мақсаты - жалпы ішкі өнімнің энергия сыйымдылығын төмендету бойынша энергия үнемдеу және энергия тиімділігін арттыру саласындағы жүргізілетін саясаттың түпкі нәтижесіне қол жеткізу.

Осыған байланысты депутаттарда бірқатар сұрақтар туындады. Атап айтқанда, Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің Мемлекеттік энергетикалық тізілім субъектілерінің уәкілетті мемлекеттік органға суды тұтыну мен ысырап ету деректерін беру міндетін көздейтін заң жобасынан тиісті нормаларды алып тастауы туралы сөз болды. Әзірлеуші сондай-ақ тізілім субъектілерінің қолданыстағы су тұтынуды бақылау жүйесін сақтау қажеттілігі туралы түзетулерін қолдау керектігін атап өтті.

Депутаттардың пікірінше, бұл нормаларды қолданыстағы заңнамаға қайтару қажет. Депутаттардың қолданыстағы су тұтынуды бақылау жүйесін сақтау туралы ұсынысын қолдай отырып, Мәжіліс Төрағасы жұмыс тобына екінші оқылымға дейін бұл мәселені заң жобасын әзірлеушілермен пысықтауды тапсырды.

Жалпы, заң жобасында энергетикалық аудиттің жаңа түрлері енгізіледі: «экспресс-энергоаудит» және «мақсатты энергоаудит», олар мемлекеттік энергетикалық тізілім субъектілері үшін міндетті энергоаудит жүргізудің баламасы болып табылады. Бұл ретте кәсіпорындарда энергия үнемдеу және энергия тиімділігін арттыру саласындағы менеджмент жүйесінің (энергия менеджменті) болуы экспресс-энергия аудитін жүргізудің міндетті шарты болып табылады.

Уәкілетті органның құзыреті Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру кезінде тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің энергия тиімділігі жөніндегі талаптарды белгілеу, сондай-ақ осындай тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің тізбесін әзірлеу және бекіту жөніндегі нормалармен толықтырылды. Облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың жергілікті атқарушы органдарының құзыреті энергия үнемдеу жөніндегі жол карталарын әзірлеу және бекіту жөніндегі нормамен толықтырылады. Сондай-ақ заң жобасында бақылау субъектісіне (объектісіне) бармай профилактикалық бақылауды жүзеге асыру тәртібі бекітіледі.

Мәжілістің «Добро» ратификациялық заң жобасы – «Байқоңыр» ғарыш айлағында «Бәйтерек» ғарыш зымыран кешенін құру туралы Қазақстан мен Ресей арасындағы келісімге түзетулерді де алды. Хаттамаға сәйкес «Бәйтерек» Қазақстан-Ресей бірлескен кәсіпорны бюджеттік кредитті оның жарғылық капиталына айырбастау арқылы кредиттік міндеттемелерден босатылады және өз қызметін одан әрі жүзеге асыруға мүмкіндік алады.

Бұдан басқа, «Бәйтерек» ғарыш зымыран кешенін (оны құру рәсімі аяқталғаннан кейін) «Союз-5» ғарыш зымыран тасығышын ұшырумен жүктеу кепілдіктері қамтамасыз етіледі, бұл оның ұзақ уақыт бойы жұмыс істеуін қамтамасыз етуге мүмкіндік береді.

Жалпы отырыст барысында Палатаның бейінді комитеттері бірқатар жаңа заң жобалары бойынша қорытындылар дайындау мерзімдерін белгіледі. Мәжіліске келіп түскен «Геодезия, картография және кеңістіктік деректер туралы» ілеспе түзетулері сондай-ақ, жаңа заң жобаларының қатарында волонтерлік қызмет, қайырымдылық, мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс және ҮЕҰ – ға арналған гранттар мәселелері бойынша заңнамалық жаңалықтар, және ондай-ақ ЕЭО кедендік аумағы арқылы қауіпті қалдықтарды трансшекаралық өткізілуі туралы келісімді ратификациялау туралы заң жобалары бар.

Отырыс соңында Мәжіліс депутаттары мемлекеттік органдар басшыларына депутаттық сауалдар жолдады. Олар: А.Платонов, Д.Еспаева, В.Нәбиев, Д.Мыңбай, Д.Тұрганов, А.Жұмабаева, А.Әбілдаев, Ғ.Ташқараев.

Дереккөз: https://www.parlam.kz/kk/mazhilis/news-details/id49004/1/1 

12 қазан күні Үкімет үйінде Қазақстан Үкіметінің отырысы өтті

Отырыста еліміздің әлеуметтік-экономикалық даму және 2021 жылғы қаңтар-қыркүйектегі республикалық бюджеттің атқарылу қорытындысы қаралды. Ұлттық экономика министрі Әсет Ерғалиев, Ұлттық Банк төрағасы Ерболат Досаев, қаржы министрі Ерұлан Жамаубаев экономиканың дамуы, ақша-кредит саясаты, республикалық бюджеттің атқарылуы, мемлекеттік сатып алулардағы жергілікті қамту туралы баяндады.

Үкімет басшысы экономиканың өсу қарқынын арттыру және әртараптандыру, инвестициялар тарту және жұмыс орындарын құру, азық-түлік тауарлары бағасының өсуін тежеу жөніндегі жұмысты күшейтуді, сондай-ақ инфляцияға қарсы ден қою шаралары кешенінің сапалы орындалуын қамтамасыз етуді тапсырды.

Екінші мәселені талқылау барысында ағымдағы жылдың 24 қыркүйегінде Мемлекет басшысы реформалар жөніндегі Жоғары кеңестің отырысында тұжырымдамалық тұрғыдан мақұлдаған ұлттық жобалар қаралды. Ұлттық экономика министрі Әсет Ерғалиев, ауыл шаруашылығы министрі Ербол Қарашөкеев, экология, геология және табиғи ресурстар министрі Серікқали Брекешев, цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрі Бағдат Мусин, білім және ғылым министрі Асхат Аймағамбетов, денсаулық сақтау министрі Алексей Цой, ақпарат және қоғамдық даму министрі Аида Балаева, Стратегиялық жоспарлау және реформалар агенттігінің төрағасы Қайрат Келімбетов баяндама жасады.

Үкімет басшысы жобалық тәсілдерді қолдана отырып, ұлттық жобаларды сапалы іске асыруды қамтамасыз етуді тапсырды.

Источник: https://primeminister.kz/kz/sessions/kr-ukimetinin-otyrysy-12102021-129562 

2021 жылғы 7 қазанда Мемлекет Басшысы Премьер-Министр А. Маминді қабылдады

Мемлекет басшысына экономиканың перспективті салаларына сапалы инвестиция тарту мәселесі жөнінде мәлімет берілді. Үкімет шетелден тікелей тартылатын инвестиция көлемін 30 миллиард АҚШ долларына дейін жеткізу және 2025 жылға қарай жалпы ішкі өнімнің негізгі капиталындағы инвестицияның үлесін 30 пайызға дейін арттыру жұмыстарын жүргізуде.

Премьер-Министр Президентке эпидемиологиялық жағдайдың тұрақталғаны туралы баяндады. Үкіметтің мәліметіне сәйкес соңғы айда еліміз бойынша коронавирус жұқтыру көрсеткіші 1,7 есеге азайған. Аурудың өршу деңгейі – 0,94, жұқпалы аурулар бөлімдерінің 34 пайызында, жан сақтау бөлімшелерінің 32 пайызында науқастар ем қабылдап жатыр.

Мемлекет басшысына халықты вакцинациялау бойынша жоспарлы жұмыстың жалғасатыны туралы хабарланды. Асқар Мамин хабарлағандай, бүгінгі таңда бірінші компонентпен 7,7 млн – нан астам адам егілді, екінші компонентпен-6,7 млн.ағымдағы жылдың IV тоқсанында Pfizer вакцинасының 4 млн дозасы жеткізіледі деп күтілуде. Жыл соңына дейін 13,3 млн-нан астам қазақстандық үшін QazVac, Спутник М, Sinopharm, Hayat-Vax, SinoVac және Pfizer препараттарымен вакцинация мүмкіндігі қамтамасыз етіледі.

Сонымен қатар Қасым-Жомарт Тоқаевқа тұмауға қарсы вакцина салу жұмыстары жөнінде айтылды. Бүгінге дейін 694 мыңнан астам адам екпе алған. Жалпы 2,5 миллион адамға екпе егу жоспарланып отыр.

Асқар Мамин Президентке астық жинау науқанының барысы, әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларының бағасын тұрақтандыру үшін жүргізіліп жатқан жұмыстар, инфляцияға қарсы қабылданған шаралар кешенін жүзеге асыру туралы да баяндады.

Дереккөз: https://www.akorda.kz/kz/memleket-basshysy-premer-ministr-askar-mamindi-kabyldady-7967

2021 жылғы 7 қазанда Сенат отырысы өтті

Сенат Төрағасы М.Әшімбаевтың төрағалығымен Палата отырысы өтті. Онда сенаторлар ТМД-ға мүше мемлекеттер қарулы күштерінің қызметіне қатысты Келісімді ратификациялады.

Атап айтқанда, отырыста «Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығына қатысушы мемлекеттер қарулы күштерінің бірлескен гуманитарлық минасыздандыру инженерлік бөлімшесі туралы келісімді ратификациялау туралы» заң қаралып, қабылданды.

Мемлекеттердің гуманитарлық минасыздандыру саласы бойынша өзара іс-қимылы әскери ынтымақтастықтың маңызды тетігі болып саналады. Бұл құжат мина алаңдарын техникалық барлаумен және оларды минадан тазартумен айналысатын Бірлескен бөлімше қызметін қалыптастыру, қолдану және аяқтау тәртібін анықтайды. Осы ретте Келісімге БҰҰ Қауіпсіздік Кеңесінің мандатына сәйкес, біздің еліміз ТМД-ға мүше емес үшінші мемлекеттің аумағына ұлттық инженерлік бөлімшені жіберу туралы мәселені қарайтын ескертпемен қол қойылғанын атап өткен жөн.

Сонымен қатар отырыс барысында депутаттар «Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығына қатысушы мемлекеттер қарулы күштерінің бірлескен (біріккен) байланыс жүйесі туралы келісімді ратификациялау туралы» заңды қабылдады.

Сенаторлар байланыс жүйелерінің кепілдендірілген және тиімді жұмыс істеуін қамтамасыз ету жолында күш біріктіру ТМД-ға мүше мемлекеттердің қарулы күштеріндегі басқарудың маңызды тетігі екенін айтты.

«Бүгін қабылданған екі заң Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығына мүше елдер арасындағы қауіпсіздік саласындағы ынтымақтастықтың жекелеген мәселелерін реттеуге бағытталған. Бұл келісімдер ТМД шеңберінде бейбітшілік пен қауіпсіздікті қамтамасыз етуге үлесін қосады деп сенеміз», – деді Мәулен Әшімбаев.


Дереккөз: https://senate.parlam.kz/kk-KZ/news/details/5416

Мәжіліс Спикері Н. Нығматулиннің төрағалығымен Палатаның жалпы отырысы өтті

Мәжілістің жалпы отырысында депутаттар «Өнеркәсіптік саясат туралы» заң жобасын бірінші оқылымда ілеспе түзетулерімен мақұлдады. Заң жобалары өңдеу өнеркәсібін дамыту, жұмыс істеп тұрған өндірістерді жаңғырту және бәсекеге қабілетті жаңа өндірістерді дамыту үшін қолайлы жағдайлар жасауға, өнеркәсіп саласының инвестициялық тартымдылығы мен экспорттық әлеуетін арттыруға бағытталған.

Жалпы отырыста Мәжіліс депутаттары даму институттарының санын қысқартуды және олардың өкілеттіктерін отандық кәсіпкерлерге мемлекеттік қолдау көрсету бөлігінде өнеркәсіпті дамыту қорына беруді ұсынды.

Мәжіліс Төрағасы заң жобасын әзірлеушілерге басқа елдердің тәжірибесін зерделеуді, сондай-ақ кейбір отандық институттарда жұмысты ұйымдастырудың өзін дәлелдеген тетіктерін пайдалануды ұсынды.

Мемлекеттік қолдау мәселелерін талқылау кәсіпорынның қарсы міндеттемелерді орындауына айырбасқа мемлекеттік қолдау шараларын ұсыну сияқты заң жобасының жаңалығына байланысты да жалғасты.

Нұрлан Нығматулиннің пікірінше, кәсіпкерге өз бизнесін дамытуды жоспарлау, қарсы міндеттемелер туралы нақты ақпаратсыз қаржылық мемлекеттік қолдауға сенім арту мүмкін емес және екінші оқылымға дейін қарсы міндеттемелер бойынша норманы осындай міндеттемелердің түрлері мен типтерін нақты, анық, түсінікті анықтамамен толықтыруды ұсынды.

Депутаттардың пікірінше, заң жобасына өңдеу өнеркәсібі кәсіпорындарын отандық шикізатпен қамтамасыз етудің қағидаттары мен өлшемдерін енгізу қажет.

Заң жобасында «Өнеркәсіптік саясат», «Өнеркәсіптік-инновациялық жүйе», «Өңдеу өнеркәсібі», «Ел ішіндегі құндылық», «Өнеркәсіптік өнім», «Өнеркәсіп саласындағы қызмет субъектілері» түйінді ұғымдары енгізіледі және Үкімет пен уәкілетті органдардың құзыреті белгіленеді.

Жалпы отырыста көрнекі ақпарат мәселелеріне қатысты түзетулер екінші оқылымда мақұлданды.

Палата жалпы отырысында Қазақстан Республикасы Парламентінің Мәжілісіне бейінді комитеттерге жаңа заң жобалары бойынша қорытындылар дайындау мерзімін тағайындады. Мәжіліске адам құқықтары жөніндегі уәкілге және оның қызметіне қатысты келіп түскен заң жобаларының арасында ілеспе түзетулері бар «Қазақстан Республикасындағы Адам құқықтары жөніндегі уәкіл туралы» заң жобалары, ӘҚБтК-дегі заңнамалық жаңалықтар және Адам құқықтары жөніндегі уәкіл қызметінің мәселелері бойынша Салық кодексі бар.

Бұдан басқа, депутаттар құқық қорғау органдары, прокуратура және сот арасында өкілеттіктер мен жауапкершілік аймақтарының аражігін ажырата отырып, үш буынды модельді енгізу мәселелері қатысты заңнамалық түзетулер бойынша жұмысқа кірісті.

Отырыс соңында Мәжіліс депутаттары мемлекеттік органдар басшыларына депутаттық сауалдар жолдады. Олар: С. Ерубаев, Ж.Ахметбеков, А. Қожахметов, А. Қоңыров, Ш.Осинь, А. Әбілдаев, А.Жұмабаева, Н.Ожаев, Ғ.Әміреев.

Дереккөз: https://www.parlam.kz/kk/mazhilis/news-details/id48983/1/1

БҚО-да бюджет қаражаты мен мемлекет активтерінің пайдалану тиімділігі аудитінің нәтижелері

2021 жылғы 5 қазанда Есеп комитетінің отырысында Батыс Қазақстан облысына бөлінген бюджет қаражаты мен мемлекет активтерінің пайдаланылу тиімділігіне жүргізілген аудит қорытындысы шығарылды.

Өңірді дамыту бағдарламасының нысаналы индикаторларына қол жеткізу 57,4-78,8%-ды құрады, бұл бағдарламаның іс-шаралары мен мақсаттары арасындағы корреляцияның және бюджеттік және стратегиялық жоспарлау арасындағы өзара байланыстың жоқтығын сипаттайтыны анықталды. Мемлекеттік бағдарламалардың нысаналы индикаторларының тек үштен бір бөлігі (32,4%) ғана Бағдарламада көрініс тапқаны анықталды, бұл ретте нысаналы индикаторлардың саны 118-ден 47-ге дейін немесе 2,5 есеге қысқарды.

МЖӘ тетігі бойынша инвестициялар тарту белсенділігінің төмендігі байқалуда. Мәселен, БҚО-да 2017-2020 жылдары іске асырылатын МЖӘ жобалары бойынша мемлекеттік міндеттемелердің сомасы белгіленген лимиттен 7,4%-ды (6,2 млрд теңге) құрады. Батыс Қазақстан облысының индустриялық аймағын толтыру үшін инвесторларды тарту мәселесі 5 жылдан астам уақыт бойы шешілмеген.

Кәсіпкерлікті қолдау картасына енгізілген 36 инвестициялық жобаның ішінде өткізу нарықтарының болмауына немесе шикізаттың жеткіліксіздігіне байланысты 3,9 млрд.теңге сомасына инвестициялар көлемі бар 6 жобаның қызметі тоқтатылды.

«Aqjaiyq» ӘКК-не жүктелген өңірлік тұрақтандыру қорын қалыптастыру және іске асыру тетігі тиісінше іске асырылмайды, ал әкімдіктің сатып алу және тауар интервенциялары жөніндегі шешімдері толық көлемде іске асырылмайды.

БҚО аумағындағы тұрғын үй-коммуналдық кешеннің жай-күйі проблемалардың жүйелі шешімдерінің болмауымен сипатталды.

Есеп комитеті Үкіметке заңнаманы жетілдіру жөнінде тиісті ұсынымдар берді. Батыс Қазақстан облысының әкіміне анықталған бұзушылықтар мен кемшіліктерді жою және қолданыстағы заңнаманы бұзуға жол берген лауазымды адамдардың жауапкершілігін қарау бойынша шаралар қабылдау тапсырылды.

Әкімшілік құқық бұзушылық туралы істерді қарауға уәкілетті органдарға 31 бұзушылық фактісі бойынша материалдар жолданды.

Есеп комитеті бұзушылықтардың жекелеген фактілері бойынша мемлекеттік аудит материалдарын процестік шешім қабылдау үшін құқық қорғау органдарына беру туралы шешім қабылдады.

Дереккөз: https://www.gov.kz/memleket/entities/esep/press/news/details/265273?lang=kk

5 қазан күні Үкімет үйінде Қазақстан Үкіметінің отырысы өтті

Отырыста Маңғыстау облысының әлеуметтік-экономикалық дамуының 2021-2025 жылдарға арналған кешенді жоспары, сондай-ақ каналдар мен су қоймаларын салу және реконструкциялау мәселелері қаралды.

Бірінші мәселе бойынша Ұлттық экономика министрі Әсет Ерғалиев, индустрия және инфрақұрылымдық даму министрі Бейбіт Атамқұлов, энергетика министрі Мағзұм Мырзағалиев, экология, геология және табиғи ресурстар министрі Серікқали Брекешев, ауыл шаруашылығы министрі Ербол Қарашөкеев, еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрі Серік Шәпкенов, «Самұрық-Қазына» АҚ басқарма төрағасы Алмасадам Сәтқалиев, Маңғыстау облысының әкімі Нұрлан Ноғаев баяндама жасады.

Үкімет басшысы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігіне облыс әкімдігімен бірлесіп, жаңа жұмыс орындарын құру, еңбек қатынастарын реттеу және кәсіпорындарда еңбекақы мен еңбек жағдайында сәйкессіздікке жол бермеу мәселелеріне ерекше бақылауды қамтамасыз ету тапсырылды. Сондай-ақ, Маңғыстау облысының 2025 жылға дейінгі әлеуметтік-экономикалық дамуының бекітілген кешенді жоспарының уақытылы және сапалы орындауын қамтамасыз етуді тапсырды.

Екінші мәселені талқылау барысында еліміздегі каналдар мен су қоймаларын салу және реконструкциялау барысы қаралды. Экология, геология және табиғи ресурстар министрі Серікқали Брекешев, ауыл шаруашылығы министрі Ербол Қарашөкеев, Түркістан облысының әкімі Өмірзақ Шөкеев, Алматы облысының әкімі Амандық Баталов, Қызылорда облысының әкімі Гүлшара Әбдіқалықова баяндама жасады.

Үкімет басшысы Экология, геология және табиғи ресурстар министрлігіне бір ай мерзімде 9 су қоймасы мен 120 каналды салу мен реконструкциялаудың, сондай-ақ оларды цифрландырудың Жол картасын әзірлеуді тапсырды.

Ауыл шаруашылығы, экология, геология және табиғи ресурстар министрліктеріне өңірлердің әкімдіктерімен бірлесіп, суармалы жерлерде су үнемдеу технологияларын енгізу бойынша 2025 жылға дейінгі өңірлік жол карталарын бір ай мерзімде әзірлеу, сондай-ақ, жайылымдардағы гидротехникалық құрылыстарды, құдықтарды және скважиналарды жаңғырту бойынша шараларды қабылдау тапсырылды.

Дереккөз: https://primeminister.kz/ru/sessions/zasedanie-pravitelstva-rk-5102021-593351